Wednesday, November 23, 2011

Rabu yg suram

Assalamualaikum semua...
Cuaca arini ujn n mendung ja...semendung hatiku...
Arini jgk aku mai keja lwt...segan lak qsa sejuk2 ne...
Dlm keta dgn suami,aku xsmbng apa pun..diam ja smpai ke tmpt keja...bkn xmau smbng tp dok pikiaq tkut kena mrh ka apa ka..pastu dan ka x sbb pukoi9 aku ada kelas kt makmal...byk yg bermain di pikiranku...suara ku terdiam seketika...
Last2 smpai tmpt keja xdak sorg pun tggu kt makmal...lega rsa hati ini...ingtkn aku lmbat n bwt org tertggu dh...Alhamdulillah...
Hari-hari yg ku lalui semakin dekat dgn due semakin lenguh n sakit2 bdn ne..lumrah kan ibu mengandung ne...aku tabah n sabaq jgk hadapi suma ne...kdg2 rsa hepy sgt dikurniakan semua ne..dpt aku rasa..aku mmg bertuah kan dri org lain yg kahwin bertahun2 belom ada rezki cahayamata...syukur Alhamdulillah...terima kasih yg xterhingga kt suamiku yg xcmuih2 bg nasihat n semangat kat aku...lain kali kita smbung lg ok...

No comments:

Post a Comment